Tüm Tedavilerimiz

Kliniğimizde uyguladığımız tüm tedavilerin listesine buradan ulaşabilirsiniz.

Genel Muayene

Kişinin fiziki olarak muayenesinin yapıldığı, genel anlamda “muayene olmak” denildiğinde akla gelen klasik muayenedir.

Sağlıklı Yaşam

Hem fiziksel ve zihinsel hem de sosyal refahın iyi olmasıdır.

Sporcu Sağlığı

Profesyonel ve amatör sporcular için kas, kemik, bağ, yumuşak doku gibi kas-iskelet sistemi rahatsızlıkları için uygulamalar

Reviquant ve BioScan Check-up

HRV ve manyetik alan kombinasyonlu bir bioanaliz ve biyoregülatif tedavi cihazı

Master Tung's Acupuncture

Kendine özgü yaklaşımlar ile hastaların beden-zihin-manyetik regülasyonuna yönelik bir akupunktur metodudur.

TCM-YNSA Acupunture

Oldukça hızlı etkili ve başarı oranı yüksek bir mikrosistem akupunktur uygulamasıdır.

NPP Eliminasyon

İstenilmeyen her türlü duygudurum ve psikosomatik patolojilerin nötralize ve elimine edilmesi uygulaması

Proloterapi

Kronik kas-iskelet sistemi rahatsızlıklarında kullanılan enjeksiyon bazlı bir tedavi türüdür.

Ozonterapi

Ozon gazı (O3) kullanılarak yapılan iyileştirici tedavilere "ozonterapi” adı verilmektedir.

Hacamat

Kan rahatsızlıklarında ve bağışıklık sistemini güçlendirme tedavisinde yardımcı bir bilimsel tedavi yöntemdir.

Manuelterapi

Kas ve iskelet sistemini ilgilendiren tüm rahatsızlıklarda uygulanabilen ve tamamiyle kanıta dayalı tıp bilgileri ile yapılan tedavi şeklidir.

Visseral Manuelterapi

İç organların ciltte yansıma bölgelerinin göz ve dokunma ile muayene edilerek hastalığa tanı koyma ve hastalığı tedavi etme yöntemidir.

Uygulamalı Kinezyoloji

Hastalıkların altta yatan sebeplerine yönelik, başka bir tetkik veya muayene yoluyla elde edemeyeceğimiz altın değerinde bilgilere ulaşmamızı sağlar.

Gua Sha Tedavisi

Dolaşımınızı iyileştirmek için cildinizi bir masaj aleti ile kazımayı içeren doğal, alternatif bir terapidir.

Medikal Masaj

Hasta veya yorgun bir organın rehabilitasyonu için organizmanın yüzeyine uygulanan, anatomik, fiyolojik ve fonksiyonel etkileri olan bir yöntemdir.

Ozon Sauna

Stres, selülit giderici, zayıflatıcı, toksin atıcı, cildi sıkılaştırıcı ve güzelleştirici gibi özellikleri bulunan vücut bakım ünitesi performanslı kilo vermeye yardımcı olur.

Mezoterapi

Cilt yenileme, anti-aging, bölgesel zayıflama, selülit, çatlaklar, lekeler, yara izleri, saç tedavisi, akut ve kronik ağrı, spor yaralanmaları, çeşitli deri hastalıklarının tedavisinde kullanılır.

Aromaterapi

Bitkilerin kök, yaprak veya çiçeğini damıtarak elde edilen yağların hastalıkları önlemek ve oluşmuş olan hastalıkları da tedavi etmek amacı ile kullanılmasıdır.

Andulasyon

Organizmanın korunma sistemlerini ve hücre gelişimini destekleyen, mekanik vibrasyon ile kızılötesi derin ısının kombinasyonundan oluşan biyofiziksel bir bütüncül terapi yöntemidir.

Fizyoterapi

İnsanların kuvvet, hareket ve genel iyilik hallerinin korunması, maksimum hale getirilmesi ya da yenilenmesinde yardımcı olan bir sağlık bilimidir.